- 1- Emplenament i enviament del formulari de sol·licitud: Totes les peticions d'accés fora de l'horari habitual s'hauran de realitzar mitjançant el formulari en línia disponible a la Intranet URV amb un mínim de 48 hores d'antelació. Els usuaris que realitzen tasques en espais rellevants caldrà que acceptin la declaració d'una sèrie de compromisos en matèria de seguretat i prevenció de riscos laborals.
- 2- Aprovació/Denegació de la petició: El responsable d'activitat (RA) rep la petició i valida/denega els permisos. En cas de validació, s'informa automàticament per correu electrònic al responsable de l'espai (RE). En cas de denegació, cal indicar el motiu i la petició es retorna al sol·licitant.
- 3- Notificació en cas de denegació del Resp. de l'espai: Generalment, el RA és a la vegada el RE. En cas que no coincideixi, el responsable de l'espai pot denegar el permís i notificar-ho per correu electrònic al responsable d'activitat i a l'OLC (olc.sescelades(ELIMINAR)@urv.cat).
- 4- Assignació de permisos: Un cop aprovada la sol·licitud, es deriva a l'OLC per tal que s'incorporin els permisos dintre de l'aplicació informàtica de gestió d'accessos.
- 5- Confirmació al sol·licitant: El sol·licitant rep un missatge electrònic conforme ja disposa dels permisos al seu perfil i les instruccions que ha de seguir perquè se li activin a la targeta identificativa URV.
- 6- Actualització personal autoritzat i comunicació a Seguretat URV: OLC actualitza la llista de personal autoritzat per accedir al campus fora d'horari i ho comparteix amb Seguretat URV.
- 7- Accés i identificació: Per accedir al campus fora de l'horari habitual d'obertura, és imprescindible portar la identificació vàlida (targeta URV) i que l'autorització dels permisos estigui en vigor.